29 Ocak 2012 Pazar

Sevgi yürekte olur

Benim eşim, senin eşin gibi bana; aşkım bebeğim, canım bitanem diyemez, ama insanlığı vardır, vicdanı vardır, adamlığı vardır....Arkamda dağ gibi duruşu vardır...sabah kalkıp kahvaltı filan hazırlamaz bana senin eşin gibi, ama dağınık saçlarımada aldırmaz, beni kuaförden çıkmış halimle değil, pazardan gelişimle sevişi vardır... Hem cilve filanda sevmez öyle senin gibi layakt hareketleride sevmez;"Aşkııııım ben seni özlediiiim" gibi laflarıda sevmez, örgü örüşümü sevişi vardır..."Çocukların boğazını eksik etme hanım" deyişi vardır...Kimsenin lafını konuşmaz benim eşim seninki gibi ne malını konuşur ne de çocuklarını över, hatta kırar geçirir, saysısız olmayın der, adam olun insan olun der...Akşam eve gelirken elinde poşeti vardır... Benim eşimin yüreğinde hiç bitmeyen sevgisi vardır, ağzında değildir mangal gibi yüreğinde taşır sevdasını...Parası olmadığı için bizi yılbaşı eğlencesine gönderip kendi evde ağlayışı vardır...İkide bir "canım hastamısın? demez," sigara içmeyeksin!" deyişi vardır, hastaneyi arşınlayıp bizi rahat ettirişi vardır...kendi çalışıp gece gündüz evde oturuşumuzu sevişi vardır... Sevgi gönüldedir, dilde değil davranışta bellidir, kim ne derse desin asıl sevgi emektedir, yürektedir, içindedir.. m-jgan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder