2 Temmuz 2011 Cumartesi

en iyi dostum

Araba kullanmaya ilk başladığım sıralarda her zaman yanıma sevimi alırdım..(engelli arkadaşım)çünkü sevim ölümden korkmazdı..hatta bir gün işlek bir caddede bastonlarıyla salına salına geçmiş tirafik felç olmuştu..benim aklım çıkmış o ise pis pis gülüyordu.. bir gün binanın terasından demirlere çıkıp;ayşe atlıyorum elveda diye bağırmıştı.. yine aklım çıkmış deli gibi bağırmıştım in ordan aşşa diye..çok muzur çok tatlı bir o kadar hüzünlü çok özel bir arkadaşımdı..Yine bir gün çarşıya gitmiş eve dönüyoruz ,çok pis bir yere park etmişim zira arabanın gazına basıyorum gitmiyor araba.Koca bir otobüs arkasında nerdeyse konvoy olmuş arabalar herkez beni bekliyor...bir ara otobüs şöförüyle gözgöze geldik..elini yüzüne dayamış bana bakıyordu;istersen el firenini indir demesin mi..yüzünde alaylı bir ifade vardı..Bütün otobüs bana gülüyordu...Sevim ise arabanın altına doğru kaymış konuşamıyordu gülmekten..tabi bende çok güldüm sora... Her anımız böyle güzel değildi.zira.Acıklı olanlarıda vardı..bir engellinin yaşadığı sorunları anlamak için onlarla gezin..Yine bir gün taksiyle kısa bir mesafeye gitmek zorunda kalmıştık..sevim için uzundu o mesafe..Taksici söylenmişti..ben tam bayramlık ağzımı açacakken..sevim dur dedi ben alıştım.Geçen çarşıda adamın teki bana hem çarptı hemde şu halinle ne geziyorsun burda dedi..şok olmuştum..o adamı bulup sakatlayana kadar dövmek istedim..oysa sevimin ayakları engelliydi..beyni değil..o da isterdi her kadın gibi platform ayakkabılarla tıkır tıkır çarşı gezmeyi.Ah yavrum pek te güzelmiş derken insanların acıyan bakışlarının rahatsızlığını sağlıklı bir insan anlayamaz muhtemelen zira hayatını da zorlaştırmamalı..düşünceleri duyguları bizler gibi tıkır tıkır işlediğini bilip hiç değilse engelini yüzüne vurmamalı..öncelik hakkı onlara tanınmalı..onlara ayak el olmalı..sevimlerin mahallesinden taşınalı 2 yıl oldu hala görüşüyorum..geçen gördüm..bana ;ben seninle özgürlüğü yaşadım dedi...arabayla gezdiğimiz günlerden bahsediyordu..duygulandım..hemde çok.. Arkadaşlık edip gezdiğimiz sıradan günler, onun için bir özgürlükmüş meğer..bu arada evim 12 katta sevimi bu eve çağırmam..ilk düşüncesi balkondan aşşa bakıp ..ooo iyi iyi ben atlıyorum deyip aklımı almak olur....
,

3 yorum:

  1. SEVİM AKSÜMER CNM ARKADAŞIM ÇOK GÜZEL GÜNLERDİ SEN BURDAN TAŞINDA ÇOK ÜZÜLDÜM KANADIM KOLUM KIRILMIŞ GİBİ OLDUM HANİ Bİ SEVGİLİNDEN AYRILIRSAN YA KANADIN KOLUN KIRILIR YA KENDİNİ BİR BOŞLUKTA HİSEDERSİN YA BEN ÖYLE OLDUM ÇOK ÜZÜLDÜM CAN ARKADAŞIMI ÖZGÜRLÜMÜ KAYBETTİM SENLE ÇOK ŞEYLER PAYLAŞTIM ÇOK ŞEYLER YAŞADIK İYİ VE KÖTU SENİ ÇOK ÖZLUYOM O TIRAFİGİ KİLİTLEMENİ HİÇ UNUTMUYOM AKLIMA GELDİKCE GÜLÜYOM SENİ ÇOK SEVİYORUM CANIM ARKADAŞIM YJREGİNE SALIK ALLAH SENİ HERZAMAN MUTLU SALIKLI HUZURLU ETSİN CNM ARKADAŞIM.

    YanıtlaSil
  2. Yalnız sen daha duygulu yazmışsın...Aşkım benim..

    YanıtlaSil
  3. sevim aksümer yok cnm okadarda degil ne hisediyorsam onu yazdım cnm

    YanıtlaSil