1 Ağustos 2011 Pazartesi

Melodi


Zeynebin en büyük hayali müzik,hayatta hiç bir şey için böyle mucadele etmedi sanırım...Bu gün, güzel sanatlar sınavı vardı ve sabah altıda da kalkıp ,akşamın yedisine değin okulun kapısında bekledi ve benide bekletti...Bunları yazmamdan rahatsız olduğundan çekinerek yazıyorum ama asıl konu benim gördüğüm Melodi adındaki kızın üzerimde bıraktığı etkiydi kuşkusuz...
Üç kızın öğretmenim dedikleri bir bayanla herkez gibi beklemeleri farklı değildi kuşkusuz zira öğretmenleriyle gelmeleri ilginçti...Diğer iki kız sürekli hoplayıp zıplıyor ordan oraya koşuyor aralarında kıkırdıyorlardı...Melodi kendi halinde güzel gözleriyle şaşkın etrafa bakıyordu...Bir ara tanışmaya yeltendim bir hayli sıkılmıştım en iyi kankaları böyle sınavlarda bulurum nedense; Öğretmenim dedikleri bayan kızların uzaklaşmalarını fırsat bilerek kurumumuza bekleriz dedi...
Çocuk esirgeme kurumunda büyümüş üç kızdı ve sınava onları doğal olarak öğretmenleri getirmişti gönlüm acıdı bir an ...En çok ta Melodi için ...Öyle güzel öyle tatlı ve narin ;alıp eve getirmek annelik yapmak istedim ama bu çok zor ve kimse annenin yerini tutmaz bilirim.. Sevindiğim taraf çok bakımlı ve mutlu görünmeleriydi çocuk esirgeme kurumunda büyüdükleri bile belli değildi...Valla bravo onlara gıpta ettim ve en yakın zamanda ziyaretine gideceğim...Çocuk esirgeme kurumlarının böylesine ciddi ve saygın olabileceği aklıma gelmezdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder