5 Eylül 2011 Pazartesi

Geveze


Geveze insanları bir türlü anlayamam, bunca kelime dağarcığı ve inanılmaz performans şaşılacak şey! Komşum bana kahve içmeye gelmişti, daha önce tanışmamıştık ve onun hakkında hiç bir şey bilmiyordum muhtemelen daha sonra ben onun hakkında her şeyi öğrenmeme rağmen o beni hiç konuşturmadı! konuşmayı özledim yanında diyebilirim(Yeter artık bende konuşmak istiyorum benimde hakkım) dememek için kendimi zor tuttum. Kahve sırasında kızını evini, yaptığı seyahatleri bir çırpıda anlattı, bana sorduğu sorulara ise yine kendi yanıt verdi:(Bende tatile gidemedim) kelimesini araya sıkıştırabildim sebebini anlatmak için uzun cümleler kurmam gerekiyordu ve biliyordum kesinlikle dinlemezdi...Zaten kendi cevap verdi:(eee eve o kadar para harcadınız artık seneye gidersiniz.) kızımın okuluyla bağlantılı olduğunu anlatamazdım imkanı yok, pes ettim ve onu dinleyerek, sabrımı ölçtüm...Ama gırtlağına sarılmak, sus artık demek istedim, bunu gerçekten istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder