9 Eylül 2011 Cuma

ihtiyar


Şimdi koskoca bir yalnızlığım ve yaşlıyım.Eskiden oğullarım vardı, genç kadınlara gittiler.Yaşlılıktan gözümde görmüyor, cigaram nerde?
Kış geliyor, artık balkondada oturamam ne kötü evde bir başına televizyon izlemek kanallarıda bulamaz oldum.Hiç değilse kapıdan geçen öğretmene, avukata, kapıcıya laf atıyordum, boynumda tutmaz oldu camdan bakarken soğuk almış olmalıyım.
Oğullarım evin tapusunu istedi oh olsun vermedim, genç karıları öğretmiştir.Torunlarımıda getirmiyorlar artık, kız da aynı anasına çekmiş, oğlanıda ne zaman öpsem yüzünü siliyor, ağzımda ne var tertemiz kadınım.Hah şu gelen benim oğlan"Yavruuum, kuzuuum, aslanım" gözümde görmez oldu her kara saçlıyı senin oğlan sanırsın.Hah-hah...zırnık koklatmam beni hemencecik tıkarlar huzur evine, kolumdaki bileziğe bile göz dikti soyka karısı"Sen ne yapcan bana ver" demez mi!vermem delimiyim ben...Hah zil çaldı kapıcı oğlum"Nine nassın?yaş kaç 73 varmı?"Bak şu densize sana ne benim yaşımdan yerden bitme!Uyuyamıyorum sabaha değin konuş konuş kendinle.Gözümde görmüyo cigaram nerde?Bakkala gitsem yine kaybolurum kesin, geçen hanım bir kız getirdi karıştırdım evi.Caminin orda evim dedim"Burası köymü teyze adresi söyle"dedi" cüzdanımda yazıyordu adresim ama evde unutmuşum" dedim.Bakkalı hatırladım da allahtan!
Hay yaşlılık eskiden her yere yalnız giderdim şimdi evi bulamaz oldum, oğullarım gelmiyo gel bizde kal diyorlar ama karıları" Ben istemem senin ananı diyor sağırda olmadım duydum gece...Cigaram nerde...

2 yorum: