14 Temmuz 2011 Perşembe

şehitler ölmez

Öncelikle şehitlerimize saygı duruşuyla başlamak istiyorum söze...Bu satırları ellerim titreyerek gözlerim kan çanağına dönmüş ve içimde tarif edilemez bir acıyla yazıyorum...
Kimin eline ne geçiyor bu mantığı anlatın bana ,anlatın ki ben ikna olayım...yavrularımızı madem şehit verecektik bu vatana ne diye bu topraklar üzerinde hayallerimiz ve umutlarımızla yaşadık...Aynı vatan içinde birbirimizi katletmeye kimin gücü yetiyor ki bunca kan gözyaşı niye...Evlatlarımız için bin vatan kurban edecek kadar yüreğimiz varken ,dağdakini indirmeye gücümüz yetmiyor...kızmak ağlamaktan Eşkiyayı suçlamaktan başka yapacak bir şeyimiz yok mu...Bölücü bir milletin topraklarında can güzenliğimiz bile yokken bu çaba bu telaş niye...Binlerce parçalarına bölünmüş bir vatan da kim olduğum kaygısı yaşıyorum ...Kime uzatsam elimi başka bir örgüt başka bir kültür...Çocuğuma anlatamıyorum kim olması gerektiği inancını çünkü ben bilmiyorum her şeyden önce...


Durdurun bu katliamı ..Durdurun ki ...Bir baba evladını kendi elleriyle okula götürsün..durdurun ki kızının kep töreninde mutluluktan ağlasın...bir ana kara toprak yerine evladını bağrına.bassın..Bir çocuk bir resimle değil babasıyla büyüsün...mezarlarda kanlı gözyaşı yerine düğünler bayramlar olsun...Bu vatan bizim ,hepsi de bizim evlatlarımız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder