18 Temmuz 2011 Pazartesi

Kardeş Kavgası

Kardeşler birbirlerini hem yer hemde vazgeçemez...Zira bizimkilerin kavgaları öyle böyle değildi, sıradan hiç değildi...Kaç kez babası murata fırça çekerken, zeynebin çiftetelli oynamasına şahit oldum...
Sabah kahvaltı da başlardı çoğu zaman...
Murat
-Zeynep! dün seni gördüm alpler den aşşağıya doğru kayıyordun?Zeynep murata döner hışımla
-Sen kendine bak okuldaki notlarına ..
Murat;
Dondurma reklamına çıkmışsın...dondurma varmı..(panda reklamından bahsediyor.)
zeynep önündeki patates kızartmasını fırlatıyor Murata
Bu kez ben bağırıyorum;ya çocuklar yapmayın etmeyin beni takan yok...Murat altta kalırmı peynir tabağı iniyor zeynebin kafasına...Bu kez zeynep çiğlık çığlığa koşuyor muratın arkasından terlik atıyor ,murat gülerek kapısını kapatıyor ,zeynebin yumrukları apartmanda inliyor resmen ben arkalarından, bakıyorum olacak gibi değil babalarını arıyorum telefonla;
_Ya osman ben bunları ayıramıyorum ev kıyamet günü gibi...Bu arada zeynebin operayı andıran sesi geliyor...Sanırım osman o sırada ciddi bir iş görüşmesinde musade istiyor ;
Abi bir dakika diyor, bana dönüp; Ver şunu telefona;veriyorum,
-Ulan gelirsem yanınıza kafanızı patlatırım ...On dakikalık bir sırayla konuşmadan sonra sakinleşiyor ortalık ve ben bütün gün eve verdikleri zarar için temizlik yapıyorum...
Başka bir gün pikniğe gidiyoruz
zeynep
-piknik çok güzelmiş
Murat
-Tabi beğenirsin doğal ortamına geldin...Pis pis gülüyor bu arada..tanrım kavga başladı Zeynep piknik miknik dinlemeden basıyor kalayı Murata eşimle ben zor ayırıyoruz...Zeynebin ,Muratın arkasından yaptıklarını tabi bilmiyor abisi ama yazamam neme lazım duyar muyar...
Artık büyüdüler ikiside odasından çıkmaz oldu ve ben o kavgaları bile özledim diyebilirim...Şimdilerde kuzu sarması değiller zira büyük kavgalar yerini sükunete bıraktı..Çocuk kalsalardı diyorum bazen,büyüdükçe endişelerim artıyor...

2 yorum:

  1. Hala kavga ediyorlar gibi geldi bana...

    YanıtlaSil
  2. bu tür her sessizlik büyük patlamalara gebedir... doğum gerçekleşir ya da gerçekleşmez... ama gebedir işte... bu sessizliğin sakinliğine kapılıp geçmişe özlem, ileride yerini bugünkü huzur görüntüsüne hasretliğe sebep olmasın yeter ki...

    küçük bir not: murat ve zeynep, hiç kimsenin olmadığı ve olamayacağı kadar benim yiğenlerim...

    YanıtlaSil